بلاقا گؤره



تانري آديلا
عزيز گؤروشچولر وبلاگيما خوش گليبسيز
بورادا آذربايجانا گؤره مطلب لر اولاجاق و اومود ائديرم راضي اولاجاقسيز
سيزين ده يرلي گؤروش لرينيز و يوروملارينيزي گؤزله ييرم
ساغ قالين
-----------------------------------------
بنام خدا
با سلام
من در اين وبلاگ ناچيز هدفم خدمتگذاري به آذربايجان و پاسداري از زبان توركي آذربايجانيست
انشاالله كه از مطالبم راضي باشيد
با تشكر
سورغو
  • بيزيم ديل هانسيدير؟
بلوقوما سس وئرين
سایغاج
rss feed
Azərbaycan var olsun آذربايجان وار اولسون
آذربايجان اورييمي ياشادان تكجه سنسن..
آنا یارپاق       ایلگی      
بازيكنان به صبا نباختند، بلكه من بازنده مسابقه بودم  

 

سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز گفت: براي نشستن روي نيمكت تراكتورسازي هنوز كارت مربيگري‌ام را نگرفته‌ام

فارس، امير قلعه‌نويي در پايان بازي برابر صباي قم كه با نتيجه 3 بر 2 به سود قمي‌ها خاتمه پيدا كرد در خصوص شرايط بازي اظهار داشت: از نوع بازي اصلاً راضي نبودم و معتقدم 3 گلي كه دريافت كرديم روي اشتباهات فردي بود. از بازيكنان انتظار چنين بازي را نداشتم، چراكه به خوبي از فرصت‌ها استفاده نكردند.

وي با بيان اينكه اين مسابقه را به خودمان باختيم، ادامه داد: از تمام توان و همه مهاجمان خود در اين مسابقه استفاده كردم؛ سياوش اكبرپور را هم به دليل مصدوميت در اختيار نداشتيم. در خط دفاعي نظم كافي را نداشتيم و اگر بازيكنان دقت مي‌كردند حداقل با نتيجه 3 بر يك بايد پيروز مي‌شديم.
سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز درخصوص غيبت تماشاگران تبريزي گفت: نبود آنها قدرت را از تيم ما گرفت، اما به هرحال بايد تحت هر شرايطي بازي كنيم. اين نخستين مسابقه ما بود و در هفته‌‌هاي آينده اين نتيجه را جبران خواهيم كرد. از حالا بايد به فكر شكست دادن ذوب‌اهن در هفته دوم در اصفهان باشيم.

قلعه‌نويي خاطرنشان كرد: صبح به تهران رفته بودم و چند ساعت در فرودگاه معطل شدم، اما هيچ‌كدام از اين اتفاقات علت شكست‌مان نبود. عزيزمحمدي و بازيكنان ديدار برابر صبا را نباختند، بلكه امير قلعه‌نويي بازنده اين مسابقه بود.
وي تصريح كرد: براي نشستن روي نيمكت در اين مسابقه كارت مربيگري نداشتم، اما صحبت‌هايي كه با مسئولان انجام دادم آنها را راضي كردم تا اجازه نشستن روي نيمكت در اين مسابقه را به من بدهند. براي گرفتن كارت مربيگري‌ام بايد منتظر روزهاي آينده بود. 
 


گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر
بؤلوم : ايدمان
یارپاق لار :
 
   
 
Powerd By : ARZUBLOG.COM Theme Designer : MyTheme.ir