بلاقا گؤره



تانري آديلا
عزيز گؤروشچولر وبلاگيما خوش گليبسيز
بورادا آذربايجانا گؤره مطلب لر اولاجاق و اومود ائديرم راضي اولاجاقسيز
سيزين ده يرلي گؤروش لرينيز و يوروملارينيزي گؤزله ييرم
ساغ قالين
-----------------------------------------
بنام خدا
با سلام
من در اين وبلاگ ناچيز هدفم خدمتگذاري به آذربايجان و پاسداري از زبان توركي آذربايجانيست
انشاالله كه از مطالبم راضي باشيد
با تشكر
سورغو
  • بيزيم ديل هانسيدير؟
بلوقوما سس وئرين
سایغاج
rss feed
Azərbaycan var olsun آذربايجان وار اولسون
آذربايجان اورييمي ياشادان تكجه سنسن..
آنا یارپاق       ایلگی      
بازيكنان به صبا نباختند، بلكه من بازنده مسابقه بودم  

 

سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز گفت: براي نشستن روي نيمكت تراكتورسازي هنوز كارت مربيگري‌ام را نگرفته‌ام

فارس، امير قلعه‌نويي در پايان بازي برابر صباي قم كه با نتيجه 3 بر 2 به سود قمي‌ها خاتمه پيدا كرد در خصوص شرايط بازي اظهار داشت: از نوع بازي اصلاً راضي نبودم و معتقدم 3 گلي كه دريافت كرديم روي اشتباهات فردي بود. از بازيكنان انتظار چنين بازي را نداشتم، چراكه به خوبي از فرصت‌ها استفاده نكردند.

وي با بيان اينكه اين مسابقه را به خودمان باختيم، ادامه داد: از تمام توان و همه مهاجمان خود در اين مسابقه استفاده كردم؛ سياوش اكبرپور را هم به دليل مصدوميت در اختيار نداشتيم. در خط دفاعي نظم كافي را نداشتيم و اگر بازيكنان دقت مي‌كردند حداقل با نتيجه 3 بر يك بايد پيروز مي‌شديم.
سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز درخصوص غيبت تماشاگران تبريزي گفت: نبود آنها قدرت را از تيم ما گرفت، اما به هرحال بايد تحت هر شرايطي بازي كنيم. اين نخستين مسابقه ما بود و در هفته‌‌هاي آينده اين نتيجه را جبران خواهيم كرد. از حالا بايد به فكر شكست دادن ذوب‌اهن در هفته دوم در اصفهان باشيم.

قلعه‌نويي خاطرنشان كرد: صبح به تهران رفته بودم و چند ساعت در فرودگاه معطل شدم، اما هيچ‌كدام از اين اتفاقات علت شكست‌مان نبود. عزيزمحمدي و بازيكنان ديدار برابر صبا را نباختند، بلكه امير قلعه‌نويي بازنده اين مسابقه بود.
وي تصريح كرد: براي نشستن روي نيمكت در اين مسابقه كارت مربيگري نداشتم، اما صحبت‌هايي كه با مسئولان انجام دادم آنها را راضي كردم تا اجازه نشستن روي نيمكت در اين مسابقه را به من بدهند. براي گرفتن كارت مربيگري‌ام بايد منتظر روزهاي آينده بود. 
 




گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر
بؤلوم : ايدمان

فوتباليست ها يئدديجه سينين 49-نجو ساييسي ياييلدي

چهل و نهمين شماره هفته نامه فوتباليستها منتشر شد

نمايندگي هاي فوتباليست

دفتر مركزي: تهران

تلفن: 5 ـ 77626804 ـ 021

دفتر تبريز و آذربايجان شرقي:

سرپرست: آقاي عادل جعفر موحد

آدرس: تبريز ـ خ پاستور جديد ـ تقاطع شهيد جديري ـ پلاك 3

تلفن:3322846فكس: 3354488 

دفتر اردبيل:

سرپرست: آقاي رضا الله قليپور

اردبيل ـ محله معجز، روبروي حمام سابق زيبا

دفتر اصفهان:

سرپرست: آقاي حضوربخش

آدرس: اصفهان ـ خيابان مسجد سيد ـ ابتداي كوي عليقلي آقا ـ ساختمان شماره 9

تلفن: 335114 ـ 0311 

فوتباليستها براي سربلندي ورزش آذربايجان تلاش مي‌كند. بزودي دفاتر استان‌هاي همدان، زنجان و البرز نيز افتتاح مي‌شود.




گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر
بؤلوم : ايدمان
مرتضي اسدي كاپيتان جديد تراختور



 

مصاحبه با كاپيتان جديد تراختور در ادامه مطلب

 


اردو را چگونه مي بينيد؟

شرايط اردو خيلي خوبه ،بعضي روزها سه جلسه و بعضي روزها دو جلسه تمرين داريم.تمرينات عبارتند از هوازي ، استقامت و كار با توپ.
كار كردن با توپ موجب مي شود كه بازيكنان از شرايط خوب دور نشوند بنظر من اردوي فوق العاده اي است و كمك مي كند روند رو به رشدي داشته باشيم.
آيا تمريناتي كه انجام مي شود نسبت به گذشته تغييري كرده؟
بالاخره هر مربي كه تيمي را تحويل مي گيرد تفكري دارد . پارسال تمرينات خوبي داشتيم ، امسال هم تمرينات خوبي داريم . طبيعي است كه تفكرات مربيان  متفاوت هستند كار با توپ قلعه نوعي خيلي بيشتر از فصل گذشته است واين به توانايي بچه ها كمك مي كند چون بازيكنان در كار با توپ است كه رشد مي يابند و به هماهنگي مي رسند.
از نظر تاكتيك وضعيت چگونه است؟
هنوز به فاز كار تاكتيكي نرفته ايم اما امير قلعه نوعي چند تا روش دارند كه بعداز اتمام اردو در تبريز روي آنهاكار خواهند كرد.
مشاهده مي شود كه آقاي قلعه نوعي هميشه در تمرينات حضور كامل دارد با بازيكنان به ميدان وارد شده و آنها را همراهي كرده و تا پايان كار همراه آنها است اين چه تاثيري روي تيم دارد؟
تاثير مثبت و خيلي خوبي دارد ، امير خان بازيكن بزگي بوده هم در سطح ملي هم در سطح ليگ و مربي كار بلدي هم هست و به لحاظ توانايي فوتبالي به نظر من اسطوره فوتبال كشور است وهمين كه به ميدان آمده و با بچه ها قاطي مي شود انگيزه بچه ها را بالا مي برد ، تيم را به هماهنگي مي رساند و تيم را به معيارهاي مد نظر خودش ميرساند.
كادر فني را در چه سطحي مي بينيد؟
من كمتر كادر فني را ديده ام كه چنين صميمي بوده و توانايي فني بالايي داشته باشند امسال كادر تيم خيلي خوب هستند.
نظرتان نسبت به كاپيتاني خودتان چيست؟
امير خان نظر لطف دارند كاپيتاني اصلا برايم مطرح نيست بلكه موفقيت تيم اهميت دارد. ما همه عضو يك خانواده ايم و حكم برادري همديگر را داريم كاپيتاني يك بازو بند بيشتر نيست كه آنهم شير يا خط مي اندازد اما ما ميخواهيم يك فصل موفق داشته باشيم كاپيتان آدمي متفاوت با ديگران نيست همه باهم هستند و موفقيت تيم مهم است.
آمادگي تيم در چه حدي است؟
الان نمي توان گفت چون تمرينات فشرده وسنگين است خستگي زيادي به بدن وارد مي شود و موجب افت مي شود وقتي كه تمرينات روند عادي پيدا كرد و روزانه يك جلسه شد مي توان اظهار نظر كرد .
با هواداران چه صحبتي داريد؟
من از هواداران بسيار سپاسگزارم تراكتورسازي را بيشتر با هوادارانش مي شناسند تا با بازيكنانش ، هواداران هميشه لطف داشتند فصل سختي در پيش داريم هدف ما كسب سهميه آسيا است و براي ان تلاش مي كنيم در اين مسير به حمايت هواداران نيازمنديم كه بايد با حضور در ورزشگاه و با صبر و حوصله تيم را حمايت كنند تا ان شاالله نتيجه اي در شان تراكتور بدست آوريم.

http://tc.tractor-club.com/view.aspx?cid=774

 

 




گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر
بؤلوم : ايدمان
یارپاق لار : 1
 
   
 
Powerd By : ARZUBLOG.COM Theme Designer : MyTheme.ir